Menu
array(32)
phrasestring(28)Bekijk Lviv door andere ogen
react_idstring(7)2238057
react_sitestring(1)0
react_datestring(19)2016-08-05 14:52:35
react_date_changedstring(19)2016-08-05 14:52:36
react_pagestring(1)0
react_subNULL
react_typeNULL
react_entryNULL
react_subjectstring(23)invulling form phrases
react_fromNULL
react_from_emailNULL
react_from_idNULL
react_toNULL
react_to_emailNULL
react_to_idNULL
react_bodyNULL
react_checkedstring(1)0
react_sectionNULL
react_commentsNULL
react_groupstring(1)0
react_formstring(3)626
react_hoststring(14)46.151.252.117
react_agentstring(72)Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:47.0) Gecko/20100101 Firefox/47.0
react_parentstring(1)0
react_parent_orderstring(1)0
react_userstring(5)41046
react_user_targetstring(1)0
react_isdeletedstring(1)0
react_count_readsstring(1)0
react_orderstring(1)0
react_confirmstringstring(15)WF3FPFWSHYPZ5EY
array(32)
phrasestring(55)Deze serie is gemaakt voor ons eigen gepubliceerde boek
react_idstring(7)2238058
react_sitestring(1)0
react_datestring(19)2016-08-05 14:52:42
react_date_changedstring(19)2016-08-05 14:52:42
react_pagestring(1)0
react_subNULL
react_typeNULL
react_entryNULL
react_subjectstring(23)invulling form phrases
react_fromNULL
react_from_emailNULL
react_from_idNULL
react_toNULL
react_to_emailNULL
react_to_idNULL
react_bodyNULL
react_checkedstring(1)0
react_sectionNULL
react_commentsNULL
react_groupstring(1)0
react_formstring(3)626
react_hoststring(14)46.151.252.117
react_agentstring(72)Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:47.0) Gecko/20100101 Firefox/47.0
react_parentstring(1)0
react_parent_orderstring(1)0
react_userstring(5)41046
react_user_targetstring(1)0
react_isdeletedstring(1)0
react_count_readsstring(1)0
react_orderstring(1)0
react_confirmstringstring(15)XZP2WSFTAJ3ZBSC
array(32)
phrasestring(34)Ontdek hier de schoonheid van Lviv
react_idstring(7)2238059
react_sitestring(1)0
react_datestring(19)2016-08-05 14:52:46
react_date_changedstring(19)2016-08-05 14:52:46
react_pagestring(1)0
react_subNULL
react_typeNULL
react_entryNULL
react_subjectstring(23)invulling form phrases
react_fromNULL
react_from_emailNULL
react_from_idNULL
react_toNULL
react_to_emailNULL
react_to_idNULL
react_bodyNULL
react_checkedstring(1)0
react_sectionNULL
react_commentsNULL
react_groupstring(1)0
react_formstring(3)626
react_hoststring(14)46.151.252.117
react_agentstring(72)Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:47.0) Gecko/20100101 Firefox/47.0
react_parentstring(1)0
react_parent_orderstring(1)0
react_userstring(5)41046
react_user_targetstring(1)0
react_isdeletedstring(1)0
react_count_readsstring(1)0
react_orderstring(1)0
react_confirmstringstring(14)4HB23C52GXAFHU
array(32)
phrasestring(121)Jullie zouden misschien wat meer reclame voor jezelf kunnen maken, want jullie zijn een dierenkliniek die echt uitblinkt.
react_idstring(7)2238227
react_sitestring(1)0
react_datestring(19)2016-09-15 10:04:05
react_date_changedstring(19)2016-09-15 10:04:05
react_pagestring(1)0
react_subNULL
react_typeNULL
react_entryNULL
react_subjectstring(124)Jullie zouden misschien wat meer reclame voor jezelf kunnen maken, want jullie zijn een dierenkliniek die echt uitblinkt. /
react_fromNULL
react_from_emailNULL
react_from_idNULL
react_toNULL
react_to_emailNULL
react_to_idNULL
react_bodyNULL
react_checkedstring(1)0
react_sectionNULL
react_commentsNULL
react_groupstring(3)286
react_formstring(3)630
react_hoststring(12)91.234.197.8
react_agentstring(72)Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:48.0) Gecko/20100101 Firefox/48.0
react_parentstring(1)0
react_parent_orderstring(1)0
react_userstring(5)41084
react_user_targetstring(1)0
react_isdeletedstring(1)0
react_count_readsstring(1)0
react_orderstring(1)0
react_confirmstringstring(15)M24UX327FULG64F
array(32)
phrasestring(81)wij zouden het zo niet weten wat beter kan , onze ervaring met jullie is positief
react_idstring(7)2238228
react_sitestring(1)0
react_datestring(19)2016-09-15 10:04:20
react_date_changedstring(19)2016-09-15 10:04:20
react_pagestring(1)0
react_subNULL
react_typeNULL
react_entryNULL
react_subjectstring(84)wij zouden het zo niet weten wat beter kan , onze ervaring met jullie is positief /
react_fromNULL
react_from_emailNULL
react_from_idNULL
react_toNULL
react_to_emailNULL
react_to_idNULL
react_bodyNULL
react_checkedstring(1)0
react_sectionNULL
react_commentsNULL
react_groupstring(3)286
react_formstring(3)630
react_hoststring(12)91.234.197.8
react_agentstring(72)Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:48.0) Gecko/20100101 Firefox/48.0
react_parentstring(1)0
react_parent_orderstring(1)0
react_userstring(5)41084
react_user_targetstring(1)0
react_isdeletedstring(1)0
react_count_readsstring(1)0
react_orderstring(1)0
react_confirmstringstring(15)EB3UYQDJM7VU99H
array(32)
phrasestring(31)Het kon volgens mij niet beter.
react_idstring(7)2238229
react_sitestring(1)0
react_datestring(19)2016-09-15 10:04:27
react_date_changedstring(19)2016-09-15 10:04:27
react_pagestring(1)0
react_subNULL
react_typeNULL
react_entryNULL
react_subjectstring(34)Het kon volgens mij niet beter. /
react_fromNULL
react_from_emailNULL
react_from_idNULL
react_toNULL
react_to_emailNULL
react_to_idNULL
react_bodyNULL
react_checkedstring(1)0
react_sectionNULL
react_commentsNULL
react_groupstring(3)286
react_formstring(3)630
react_hoststring(12)91.234.197.8
react_agentstring(72)Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:48.0) Gecko/20100101 Firefox/48.0
react_parentstring(1)0
react_parent_orderstring(1)0
react_userstring(5)41084
react_user_targetstring(1)0
react_isdeletedstring(1)0
react_count_readsstring(1)0
react_orderstring(1)0
react_confirmstringstring(15)XFX72YK864A75WA
array(32)
phrasestring(71)Ik verbaasde mij over de tijd en de aandacht voor mijn hond en mijzelf!
react_idstring(7)2238230
react_sitestring(1)0
react_datestring(19)2016-09-15 10:05:12
react_date_changedstring(19)2016-09-15 10:05:12
react_pagestring(1)0
react_subNULL
react_typeNULL
react_entryNULL
react_subjectstring(74)Ik verbaasde mij over de tijd en de aandacht voor mijn hond en mijzelf! /
react_fromNULL
react_from_emailNULL
react_from_idNULL
react_toNULL
react_to_emailNULL
react_to_idNULL
react_bodyNULL
react_checkedstring(1)0
react_sectionNULL
react_commentsNULL
react_groupstring(3)286
react_formstring(3)630
react_hoststring(12)91.234.197.8
react_agentstring(72)Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:48.0) Gecko/20100101 Firefox/48.0
react_parentstring(1)0
react_parent_orderstring(1)0
react_userstring(5)41084
react_user_targetstring(1)0
react_isdeletedstring(1)0
react_count_readsstring(1)0
react_orderstring(1)0
react_confirmstringstring(15)4AX4R7UT927653Z
array(32)
phrasestring(49)Eerlijkheid, zonder poespas werd zeer gewaardeerd
react_idstring(7)2238231
react_sitestring(1)0
react_datestring(19)2016-09-15 10:05:23
react_date_changedstring(19)2016-09-15 10:05:23
react_pagestring(1)0
react_subNULL
react_typeNULL
react_entryNULL
react_subjectstring(52)Eerlijkheid, zonder poespas werd zeer gewaardeerd /
react_fromNULL
react_from_emailNULL
react_from_idNULL
react_toNULL
react_to_emailNULL
react_to_idNULL
react_bodyNULL
react_checkedstring(1)0
react_sectionNULL
react_commentsNULL
react_groupstring(3)286
react_formstring(3)630
react_hoststring(12)91.234.197.8
react_agentstring(72)Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:48.0) Gecko/20100101 Firefox/48.0
react_parentstring(1)0
react_parent_orderstring(1)0
react_userstring(5)41084
react_user_targetstring(1)0
react_isdeletedstring(1)0
react_count_readsstring(1)0
react_orderstring(1)0
react_confirmstringstring(14)329K48CQ9A3BZS
array(32)
phrasestring(55)Te weinig naamsbekendheid voor zo'n top praktijk!!!
react_idstring(7)2238232
react_sitestring(1)0
react_datestring(19)2016-09-15 10:05:41
react_date_changedstring(19)2016-09-15 10:05:41
react_pagestring(1)0
react_subNULL
react_typeNULL
react_entryNULL
react_subjectstring(58)Te weinig naamsbekendheid voor zo'n top praktijk!!! /
react_fromNULL
react_from_emailNULL
react_from_idNULL
react_toNULL
react_to_emailNULL
react_to_idNULL
react_bodyNULL
react_checkedstring(1)0
react_sectionNULL
react_commentsNULL
react_groupstring(3)286
react_formstring(3)630
react_hoststring(12)91.234.197.8
react_agentstring(72)Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:48.0) Gecko/20100101 Firefox/48.0
react_parentstring(1)0
react_parent_orderstring(1)0
react_userstring(5)41084
react_user_targetstring(1)0
react_isdeletedstring(1)0
react_count_readsstring(1)0
react_orderstring(1)0
react_confirmstringstring(15)SYFEJLB2LWXX3BD
array(32)
phrasestring(160)Ik kan geen verbeterpunten vinden. Helaas is mijn hond overleden, maar dat heeft niemand kunnen voorkomen, maar ben wel dankbaar voor de deskundige behandeling.
react_idstring(7)2238233
react_sitestring(1)0
react_datestring(19)2016-09-15 10:05:55
react_date_changedstring(19)2016-09-15 10:05:55
react_pagestring(1)0
react_subNULL
react_typeNULL
react_entryNULL
react_subjectstring(163)Ik kan geen verbeterpunten vinden. Helaas is mijn hond overleden, maar dat heeft niemand kunnen voorkomen, maar ben wel dankbaar voor de deskundige behandeling. /
react_fromNULL
react_from_emailNULL
react_from_idNULL
react_toNULL
react_to_emailNULL
react_to_idNULL
react_bodyNULL
react_checkedstring(1)0
react_sectionNULL
react_commentsNULL
react_groupstring(3)286
react_formstring(3)630
react_hoststring(12)91.234.197.8
react_agentstring(72)Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:48.0) Gecko/20100101 Firefox/48.0
react_parentstring(1)0
react_parent_orderstring(1)0
react_userstring(5)41084
react_user_targetstring(1)0
react_isdeletedstring(1)0
react_count_readsstring(1)0
react_orderstring(1)0
react_confirmstringstring(15)6EPS8EH4EE7M9G9
array(32)
phrasestring(124)Ik ben zeer tevreden over mijn bezoek kon geen betere kliniek wensen wat een superteam hebben jullie, alle lof van deze kant
react_idstring(7)2238234
react_sitestring(1)0
react_datestring(19)2016-09-15 10:06:05
react_date_changedstring(19)2016-09-15 10:06:11
react_pagestring(1)0
react_subNULL
react_typeNULL
react_entryNULL
react_subjectstring(127)Ik ben zeer tevreden over mijn bezoek kon geen betere kliniek wensen wat een superteam hebben jullie, alle lof van deze kant /
react_fromNULL
react_from_emailNULL
react_from_idNULL
react_toNULL
react_to_emailNULL
react_to_idNULL
react_bodyNULL
react_checkedstring(1)0
react_sectionNULL
react_commentsstring(0)
react_groupstring(3)286
react_formstring(3)630
react_hoststring(12)91.234.197.8
react_agentstring(72)Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:48.0) Gecko/20100101 Firefox/48.0
react_parentstring(1)0
react_parent_orderstring(1)0
react_userstring(5)41084
react_user_targetstring(1)0
react_isdeletedstring(1)0
react_count_readsstring(1)0
react_orderstring(1)0
react_confirmstringstring(15)UH46VB8RZU7UVLM
array(32)
phrasestring(90)Werden geen onnodige onderzoeken gedaan en werd duidelijk en zonder omweg diagnose verteld
react_idstring(7)2238235
react_sitestring(1)0
react_datestring(19)2016-09-15 10:06:36
react_date_changedstring(19)2016-09-15 10:06:36
react_pagestring(1)0
react_subNULL
react_typeNULL
react_entryNULL
react_subjectstring(93)Werden geen onnodige onderzoeken gedaan en werd duidelijk en zonder omweg diagnose verteld /
react_fromNULL
react_from_emailNULL
react_from_idNULL
react_toNULL
react_to_emailNULL
react_to_idNULL
react_bodyNULL
react_checkedstring(1)0
react_sectionNULL
react_commentsNULL
react_groupstring(3)286
react_formstring(3)630
react_hoststring(12)91.234.197.8
react_agentstring(72)Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:48.0) Gecko/20100101 Firefox/48.0
react_parentstring(1)0
react_parent_orderstring(1)0
react_userstring(5)41084
react_user_targetstring(1)0
react_isdeletedstring(1)0
react_count_readsstring(1)0
react_orderstring(1)0
react_confirmstringstring(14)ZQGHCXJ8RDB5W9
array(32)
phrasestring(127)Uitstekend, goed gerustgesteld, duidelijke uitleg, goed de tijd genomen, perfecte follow-up (mail en telefoon) echt uitstekend!
react_idstring(7)2238236
react_sitestring(1)0
react_datestring(19)2016-09-15 10:06:43
react_date_changedstring(19)2016-09-15 10:06:43
react_pagestring(1)0
react_subNULL
react_typeNULL
react_entryNULL
react_subjectstring(130)Uitstekend, goed gerustgesteld, duidelijke uitleg, goed de tijd genomen, perfecte follow-up (mail en telefoon) echt uitstekend! /
react_fromNULL
react_from_emailNULL
react_from_idNULL
react_toNULL
react_to_emailNULL
react_to_idNULL
react_bodyNULL
react_checkedstring(1)0
react_sectionNULL
react_commentsNULL
react_groupstring(3)286
react_formstring(3)630
react_hoststring(12)91.234.197.8
react_agentstring(72)Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:48.0) Gecko/20100101 Firefox/48.0
react_parentstring(1)0
react_parent_orderstring(1)0
react_userstring(5)41084
react_user_targetstring(1)0
react_isdeletedstring(1)0
react_count_readsstring(1)0
react_orderstring(1)0
react_confirmstringstring(14)7DEBT6RKWLHAPZ
array(32)
phrasestring(134)wanneer je met zoveel zorg en verdriet om je huisdier binnen komt is een warm welkom heel veel troost en dat hebben wij ook zo ervaren
react_idstring(7)2238237
react_sitestring(1)0
react_datestring(19)2016-09-15 10:06:50
react_date_changedstring(19)2016-09-15 10:06:50
react_pagestring(1)0
react_subNULL
react_typeNULL
react_entryNULL
react_subjectstring(137)wanneer je met zoveel zorg en verdriet om je huisdier binnen komt is een warm welkom heel veel troost en dat hebben wij ook zo ervaren /
react_fromNULL
react_from_emailNULL
react_from_idNULL
react_toNULL
react_to_emailNULL
react_to_idNULL
react_bodyNULL
react_checkedstring(1)0
react_sectionNULL
react_commentsNULL
react_groupstring(3)286
react_formstring(3)630
react_hoststring(12)91.234.197.8
react_agentstring(72)Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:48.0) Gecko/20100101 Firefox/48.0
react_parentstring(1)0
react_parent_orderstring(1)0
react_userstring(5)41084
react_user_targetstring(1)0
react_isdeletedstring(1)0
react_count_readsstring(1)0
react_orderstring(1)0
react_confirmstringstring(15)R74W3XJF36CB3JH
array(32)
phrasestring(49)We hebben weer een gezonde hond, dank jullie wel!
react_idstring(7)2238238
react_sitestring(1)0
react_datestring(19)2016-09-15 10:06:56
react_date_changedstring(19)2016-09-15 10:06:56
react_pagestring(1)0
react_subNULL
react_typeNULL
react_entryNULL
react_subjectstring(52)We hebben weer een gezonde hond, dank jullie wel! /
react_fromNULL
react_from_emailNULL
react_from_idNULL
react_toNULL
react_to_emailNULL
react_to_idNULL
react_bodyNULL
react_checkedstring(1)0
react_sectionNULL
react_commentsNULL
react_groupstring(3)286
react_formstring(3)630
react_hoststring(12)91.234.197.8
react_agentstring(72)Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:48.0) Gecko/20100101 Firefox/48.0
react_parentstring(1)0
react_parent_orderstring(1)0
react_userstring(5)41084
react_user_targetstring(1)0
react_isdeletedstring(1)0
react_count_readsstring(1)0
react_orderstring(1)0
react_confirmstringstring(14)ULV6XKV78YTXAW

Reacties van Klanten


                                  zeer tevreden          tevreden           niet tevreden     zeer ontevreden

2016;            72.1%          25.0 %          2.1 %          0.9 % 

(477 respondenten)

 

 

  


  

 

 Ik heb de houding naar Dexter en mij als zeer betrokken en professioneel ervaren
2-3-2017 21:45

 Echt heel geweldig zoals alles verlopen is.
17-1-2017 11:24

 Lena is weer vollledig hersteld!
16-1-2017 15:36

 Al begrijp ik dat medische kosten hoog zijn en we van tevoren een inschatting gekregen hebben. De factuur was toch wel erg hoog en ik vraag me af welke marches er gebruikt worden. Dat is dan ook echt het enige minpuntje van jullie super mooi praktijk!!!
6-1-2017 22:51

 Het kost wat maar dan heb je wel het beste van het beste dat is iniedergeval mijn idee erbij.
3-1-2017 18:34

 Wij zijn zeer tevreden, ook na complicatie konden wij direct komen en zij verder uitstekend begeleid.
3-1-2017 16:19

 Zowel Baylee als Teiger werden meteen geholpen, wat voor Baylee goed uitpakte, maar voor Teiger helaas niet, wel vonden wij het heel prettig dat er gewoon duidelijk verteld werd hoe de zaken ervoor stonden, ook als het slecht nieuws is! Juist die duidelijkheid gaf voor ons dat steuntje om die moeilijke , maar juiste beslissing te nemen! Groetjes van een zeer tevreden Baasje
30-12-2016 14:26

 voelde me welkom en merkte dat ook hun liefde naar mijn hondje uitging.
29-12-2016 10:57

 wij stelden de betrokken houding van het hele team enorm op prijs.
23-12-2016 13:41

 Fijn dat de hond op zo heel korte termijn geopereerd kon worden. (Donderdag voor intake, de maandag erna al geopereerd.) Heel fijn, vooral voor de hond!
22-12-2016 12:07

 Ondanks het verdriet en het korte progressieve ziekteverloop waardoor we snel afscheid moesten nemen van Chester. Kijk ik terug op een professionele en betrokken behandeling. Nog belangrijker dat mijn huisgenoten ook duidelijk zagen en uitgelegd kregen dat Chester verder lijden bespaard moest blijven en we hem niet meer wakker moesten laten worden. Ook zij konden achter dit besluit staan.
21-12-2016 22:37

 Wel aan de dure kant, vooral voor mensen met een smalle beurs
17-11-2016 15:58

 Ik wil jullie heel hartelijk bedanken voor de uitstekende spoedzorg van mijn hond. (Mijn eigen dierenarts de Maar, ook geweldig overigens, raadde mij jullie aan)De ontvangst was warm en allervriendelijkst en de dierenarts Remco nam alle tijd en ruimte om Don te helpen, ondanks dat we tussendoor de zelfde dag terecht konden. Ook de verwijzing die we kregen was overigens uitstekend. Alle uitslagen waren meer dan volledig ook per mail gerapporteerd, ik kreeg een 06 nummer igv nood en ook was de nazorg erg goed. Met Don gaat alles (nog steeds!) weer super! Hartelijke groet van ............ en succes met jullie praktijk.
16-12-2016 20:05

....wij zijn super dankbaar en tevreden en danken jullie dan ook uit de grond van ons hart....en dat geldt ook zeker namens Molly....een hele dikke liefdevolle warme knuffel van haar voor speciaal de dames van de receptie en Hans!!! En alvast hele fijne feestdagen en een stralend mooie en gezonde nieuwe start voor 2017!!
13-12-2016 13:29

 De weegschaal in de ontvangstruimte vonden wij niet prettig. Vlak bij de deur. Deur los kat weg. En er zijn altijd wel andere huisdieren aanwezig in de ruimte. Niet alle dieren kunnen samen (hond/kat). Verder helemaal tevreden. Alles netjes schoon. Kopje koffie/thee. Zeer vriendelijke dames aan de balie. Voor ons een dikke TIEN.
13-12-2016 13:20

 Heel erg bedankt voor de goede zorgen. Ook toen ik 's avonds laat belde werd ik nog vriendelijk te woord gestaan.
10-12-2016 12:40

 De prijzen liggen erg hoog. Er word misbruik gemaakt van de liefde die mensen hebben voor hun dieren.
29-11-2016 14:24

 Ik ben enorm tevreden en zou direct weer terug komen als er iets is
28-10-2016 10:20

 heel tevreden, wel was de behandeling erg prijzig
15-9-2016 12:30

 Als ik dan echt iets "moet" melden ... een goed koffiezetapparaat ;-)
13-9-2016 10:06

 Goede en duidelijke adviezen, open en eerlijk.
13-9-2016 10:06

 In vergelijking met andere klinieken (ook met professionele dierenarts voor honden) is jullie kliniek wel extreem duur en zonder verzekering (die ik zelf ook niet heb) is het daarom eigenlijk niet te doen om bij jullie een behandeling te starten. Dat vind ik jammer gezien mijn zeer positieve ervaring met arts en kliniek.
19-8-2016 13:11

 Niets dan lof voor jullie allemaal!
29-8-2016 20:56

 Fantastisch geholpen. Door jullie leeft mijn prinsesje nog. Eeuwig dankbaar!
26-8-2016 14:43

 Ben erg blij met de keuze om met Youp deze kliniek te bezoeken.
11-8-2016 14:29

 Geen tips, prima verwijscentrum met goede nazorg en kundige en vriendelijke medewerkers
26-7-2016 17:13

 Ik ben heel tevreden, Jamie is ook snel hersteld, maar het was wel erg duur
18-7-2016 19:05

 als we dan iets moeten noemen....de bedrijfskleding v.d.artsen is wat "oubollig".....maar de rest is vele malen belangrijker.
12-7-2016 20:39

 Bij de tweede lijn hebben wij te maken gehad met een uiterst professioneel team met veel aandacht en zorg voor onze Kirov. Helemaal beter geworden van een ernstige lever aandoening waarvoor we echt heel dankbaar zijn.
10-7-2016 22:04

 Voor ons was het uitstekend,het was ons eerste bezoek als spoedgeval.We hebben niets meer toe te voegen.Een dikke TIEN!
29-6-2016 13:11

 De kosten zijn uiteraard wel erg hoog. Maar waarschijnlijk wel reëel. Voor de rest kan ik echt geen suggesties bedenken wat er beter zou moeten. Helemaal super.
8-6-2016 13:16

 Omtrent prijs/kwaliteit: wanneer je naar een specialistische kliniek wordt verwezen gaat het m.i. niet om een kleinigheid, dus je bent voorbereid op meer dan normale kosten. Je wilt dat je huisdier goed wordt behandeld door kundige mensen, dat kost iets. Prettig is dat de rekening tot op de cc. wordt verantwoord.
3-6-2016 20:01

 Ik ben een heel tevreden klant, en zal het ook iedereen aanbevelen. Geweldige fijne dierenarts. En Levi loopt weer prachtig mooi op haar vier pootjes. Dank jullie wel.
24-5-2016 0:14

 Onze hond is niet genezen maar door de goede zorgen en begeleiding is zijn leven enorm verbeterd!
23-5-2016 15:00

Nogmaals bedankt voor jullie goed zorg, ga vooral zo door!
Goede begeleiding, Begrip voor de situatie en we mochten echt meteen komen toen onze hond heel slecht was. Werd alle tijd voor genomen.
23-5-2016 15:00

Het hele team is erg lief voor dier en niet tevergeten voor het baasje.
19-5-2016 21:29

Werd erg vriendelijk ontvangen en de kat werd op haar gemak gesteld. We mochten ergens anders zitten dan de wachtkamer, omdat daar al een hond zat.
1-5-2016 19:55

 jullie zijn erg geinteresseerd en meelevend. er wordt zelfs naar ons gebeld om te vragen hoe het met onze hond gaat. geweldig!
22-4-2016 10:43

 Ik vond het zeer prettig dat er goed werd gecommuniceerd over de te nemen stappen en de daarbij behorende kosten. Het is niet leuk om het over geld te hebben als je dier ziek is maar zeer belangrijk om later meningsverschillen te voorkomen. Ik heb al het personeel als erg vriendelijk ervaren. Poes was erg ziek en we konden na een belletje direct komen. Ook het gecondoleerd-kaartje na het overlijden van Poes vond ik prettig en liet betrokkenheid zien.
5-4-2016 22:38

 slechte nazorg en te hoge kosten
6-3-2016 14:47

Mijn hondje en ik hebben ons echt heel erg op het gemak gevoeld in jullie mooie kliniek. En hier deden jullie ook alles voor. Zeer vriendelijk personeel en kundige dierenartsen. Ik heb het beschouwd als een hele nieuwe ervaring die ik nooit meer ga vergeten. Hoe professioneel met een open mentaliteit, echt top.
22-3-2016 13:20

Slechte nazorg en te hoge kosten
6-3-2016 14:47

Naamsbekendheid is zeer groot, iedereen die ik spreek heeft wel op de een of andere manier van de Tweede Lijn gehoord en allemaal positief
1-3-2016 13:05

Wat ik fijn vond, was dat toen Jasper moest blijven en ik de volgende dag kon bellen voor info hoe het met hem was, ik duidelijke antwoorden en een verhaal kreeg van iemand die duidelijk langer dan 5 min bij hem was geweest. Dus zeer persoonlijk. Ik vroeg aan het eind vh gesprek geemotioneerd hem een knuffel van ons te geven. Tot mijn verbazing kwamen er een half uur later 7 foto's via de whats app waarop te zien was dat hij zijn knuffel kreeg en uitgelaten werd. Dit zijn de dingen die het verschil maken!!! BEDANKT
29-2-2016 9:25

Menig mensenziekenhuis kan een voorbeeld nemen aan jullie hartelijkheid, geduld en professionaliteit
22-2-2016 9:54

Toen ik aangaf dat Jaguar wat onzeker is en wat meer tijd nodig heeft, kon ik op zaterdag komen voor een eerste bezoek. Dat was superfijn, genoeg tijd daardoor en een hond die zonder trauma alles heeft doorstaan (knie-operatie)
19-2-2016 12:37

Ik stelde het erg op prijs hoeveel moeite Boris Serck deed om Pip op zijn gemak te stellen en het zo comfortabel mogelijk voor hem te maken.
18-2-2016 11:09

 Wij werden niet op tijd geholpen, maar waren uiteindelijk heel blij met de extra tijd die wij nog hebben gehad met onze Baako. Nadien is ons ruimschoots na sluitingstijd de gelegenheid geboden om afscheid te nemen van onze hond. Dit was voor ons gezien de situatie enorm fijn.
17-2-2016 19:35

Telefonisch afspraak gemaakt toen ik zelf al wist dat de kniebanden afgescheurd waren. Direct de volgende dag is Timo geholpen. Gelukkig maar. Hulde aan Hans hoe hij met Timo omging, wetende dat Timo geen lieverdje is en dat ook duidelijk liet blijken.
15-2-2016 13:54

Aanbevelen bij andere huisdiereigenaren vind ik wel een lastige. De rekening was dermate hoog dat deze zeker niet door iedereen te betalen is. Ik zou andere mensen hier denk ik wel op voorbereiden. Ik was overigens van te voren goed gewaarschuwd voor de kosten
5-2-2016 18:55

Dank jullie wel voor de liefdevolle zorg en aandacht voor dennis en ons Het heeft mij erg goed gedaan om weer verder te kunnen in deze moeilijke tijd. Ik zal jullie nooit vergeten dank je wel.
27-1-2016 11:12

Heel prettig dat de artsen ook zelf contact op nemen ,geeft een veilig gevoel en merk je de betrokkenheid.
19-1-2016 18:07

Mijn hond is van de dood gered dat had ik zelf niet verwacht. Door professioneel handelen en goede nazorg van jullie hele team! Toppers!!!
9-1-2016 0:34

Wij zijn ontzettend tevreden. Inmiddels een aantal keren met onze lieve hond Kane geweest. De laatste keer konden we dezelfde dag al terecht na telefonisch overleg. Je wordt echt gehoord!!!
21-12-2015 20:42

 In het verleden al eens kennisgemaakt met de tweede lijn. Nu kwam ik met een ernstig zieke hond, Roan, en het voelde heel goed dat we zo betrokken werden ontvangen. Dit gaf meteen een heel veilig gevoel.
11-11-2015 15:59

Erg goed geïnformeerd door zowel de chirurg als de fysiotherapeute
8-11-2015 15:59

Zeer blij met sms 's avonds laat dat het goed ging. Erg gewaardeerd.
6-11-2015 20:05

Wij waren niet tevreden over ons laatste bezoek, en het heeft ons derhalve toch 120 euro gekost. Dit vind ik een aanzienlijk bedrag voor een in onze ogen (en die van onze dierenarts) zeer slecht advies.
3-11-2015 18:44

Pico is weer kern gezond, het heeft mij veel geld gekost , maar elke cent was het dubbel en dwars waard.
22-10-2015 14:19

Geweldige chirurg (Henrik Wagter). Uitermate vriendelijk en bekwaam. Wij kwamen met een doodzieke hond binnen en dankzij Hendrik (en het team) konden wij Sara na 5 dagen weer mee naar huis nemen. Hij heeft alle dagen zijn best gedaan om te zorgen dat Sara er weer bovenop kwam. Ook het contact (inclusief foto's en film) dat wij iedere dag hadden was zeer prettig en informatief. Maar ook dankzij Remco Jonker leeft onze Sara nog. Door zijn kundigheid betreft medicatie en voeding is haar conditie is heel erg verbetert en afgezien van haar leeftijd doet ze het weer heel goed.
22-10-2015 23:20

Wij voelden ons zeer welkom toen wij met onze doodzieke hond binnen kwamen. Ook aan de telefoon, terwijl ik vaak gebeld hebt, werd ik steeds vriendelijk te woord gestaan en ik vond het met name heel prettig dat ik herkend werd als de eigenaar van Sara.
22-10-2015 23:04

Vrij kleine wachtkamer, waardoor honden die niet goed met andere honden overweg kunnen niet echt ruimte hebben
5-10-2015 21:46

We hebben de persoonlijke benadering zeer gewaardeerd. Een telefoontje, een berichtje nadat Skip weer thuis was. Nazorg is uitstekend!
5-10-2015 14:29

Omdat wij zelf op vakantie waren toen het gebeurde met onze hond en mijn moeder en zus zijn geweest heb ik hun gevraagd en zij waren erg tevreden.. werden heel goed ontvangen en geholpen.wij hebben een paar keer telefonisch contact gehad met meerderen en ook dat was prima en hebben we een goed gevoel bij...alleen jammer dat we uiteindelijk toch onze hond moeten hebben laten inslapen...maar ook toen we thuis kwamen was er een kaartje (erg lief en doet je erg goed) en ook de hondenlijn werd terug gestuurd.. nou dat vondt ik/wij echt SUPER!!!! ...dat er zelfs na de tijd nog aan ons wordt gedacht!
30-9-2015 13:02

Prijs was wel zeer hoog
29-9-2015 22:02

Ik had nooit verwacht dat het zo super goed zou zijn. Aan een ieder die ik spreek over dieren vertel ik ze dat bij de Tweede lijn veel verder zijn en gaan m.b.t. zorg van dieren dan welk ziekenhuis ook voor de zorg voor mensen.
23-9-2015 13:07

Ondanks het noodweer en het feit dat het rond middernacht was, was er snel iemand aanwezig en werden we snel geholpen.
1-9-2015 14:39

Dat je niet op afgesproken tijd wordt geholpen heeft altijd een reden. Zolang er voldoende tijd wordt genomen met je eigen huisdier maakt dat voor mij helemaal niks uit.
8-7-2015 12:23

De prijzen zijn hoog maar de kwaliteit ook. En wat ik heel goed vind is de duidelijkheid over de kosten.
12-6-2015 21:51

Tip : Ga vooral zo door. Zowel voor de hond als het baasje zijn jullie (ook als het niet goed afloopt) een top team. Vanaf het begin duidelijke informatie over de prognose en de mogelijkheden voor behandeling. Ook de informatieverstrekking en betrokkenheid tijdens het weekend heb ik als zeer prettig ervaren.
17-4-2015 17:04

Je bent welkom, word goed geholpen, er is tijd voor je en alles lijkt op rolletjes te lopen. Complimenten voor de gehele organisatie !
29-3-2015 14:25

Het was voor ons moeilijk om te bepalen hoeveel de hond gedurende de revalidatie kon lopen. Bleek achteraf dat wij veel te veel deden. Graag duidelijke instructies (zoveel minuten per dag en zoveel keer uitlaten bijvoorbeeld)
29-3-2015 14:18

Aangezien mensen van ver komen verwachtte ik iets meer comfort in de wachtkamer.
29-3-2015 14:18

Moest wel eens een tijdje wachten
28-3-2015 15:118-1-2016 20:52

Geweldig geholpen, ook nazorg was top! Heel fijn jullie belangstelling voor de patiënt. Blijf dat vooral doen, even een belangstellend belletje, vragen van baasjes beantwoorden. Echt dat is zo goed van jullie. Blijven doen!
8-1-2016 14:00

Ik begrijp dat je in het weekend meer moet betalen vanwege het weekend hogere kosten van personeel maar ik vond de door verwijskosten wel erg hoog. Het zullen wel de standaard tarieven zijn maar toch wilde ik dit melden. Verder lof wat ik al in een persoonlijke mail naar Henrik Wagter heb gemeld.
29-12-2015 21:46

 Wij zijn eigenlijk super tevreden en hebben verder niets op/of aan te merken. vr.groeten
21-12-2015 20:42

 Ga zo door. Echt fantastisch. Misschien 1 tip: plan ook tijd in bij de behandelend arts bij een controle na een operatie en niet alleen bij de fysiotherapeut. Arts heeft wel buiten even gekeken, maar er was geen tijd voor vragen en die zijn er wel als je voor het eerst met een operatie te maken krijgt
10-11-2015 16:43

 Ik kan niet direct verbeter punten vinden. Helaas is mijn hond overleden, maar dat heeft niemand kunnen voorkomen, maar ben wel dankbaar voor de deskundige behandeling.
2-11-2015 22:02

Pico is weer kern gezond, het heeft mij veel geld gekost , maar elke cent was het dubbel en dwars waard.
22-10-2015 14:19

De uitleg van het probleem (kruisband) van mijn hond Bo was voor mij (werkzaam bij ......) als voor mijn partner die niet thuis is in de veterinaire wereld heel duidelijk . Er werden verschillende opties besproken, maar de keuze werd aan ons gelaten. Wij hebben gekozen voor rust dit tezamen met de behandeling door Sylvia heeft er toe geleid dat Bo weer vrolijk haar rondje door de eendenkooi kan maken. Vriendelijk groet en pootje van Bo, Tienus en Inge
7-10-2015 9:52

Wij zouden het zo niet weten wat beter kan , onze ervaring met jullie is positief.
6-10-2015 13:55

Ondanks de dood van Max zijn wij er van overtuigd dat het maximale is gedaan !!
6-10-2015 13:55

Zo door gaan!
5-10-2015 20:31

We hebben weer een gezonde hond, dank jullie wel!
5-10-2015 14:29

Onze ervaring (als dierenartsen) was uitstekend! Snelle duidelijke keuzes met een duidelijke prijsindicatie. Duidelijk contact tussendoor en vriendelijke afhandeling (en gelukkig voor ons ook een goede afloop). Dank hiervoor!
30-9-2015 18:17

Prijs was wel zeer hoog
29-9-2015 22:02

Ook de medewerkers achter de balie en verzorging van de dieren verdienen ook alle lof. Het gaat nu heel goed met Gyes ze is speels en is weer krachtig. Veel dank ook namens Gyes en haar speelkameraden.
23-9-2015 13:07

De tweede lijn is voor mij meer een verdienmodel dan een dierenkliniek. Dus schoenmaker blijf bij je leest en kom niet gelijk met dure en onnodige operaties!
22-9-2015 18:31

"Het kost wat, maar dan heb je ook wat!!" Ook de extra castratie waar ik om gevraagd heb was geen enkel probleem en goed uitgevoerd.
22-9-2015 15:10

We kennen onze Pepper niet weer terug. Het was een zware behandeling (11 pillen per dag aan hond die niet wil eten) maar na 4 weken een compleet andere hond gekregen! Leuk was toch ook de verbaasde reactie van Remco Jonker die ons niet al te veel hoop had gegeven. Extra compliment voor de snelle mailreactie van hem toen we Pepper in het weekend bijna het verkeerde voer zouden geven. En vooral ook de complimenten voor het team aan de telefoon en bij de receptie; hart voor dier én mens!
16-9-2015 17:40

Jullie hebben Djuna onwijs goed geholpen en hij toch nog 9 weken extra kunnen geven. Helaas is ze 18 augustus ingeslapen en missen we haar verschrikkelijk.
26-8-2015 17:40

Het is jammer dat je er alleen kan komen na doorverwijzing dierenarts. Sommige mensen weten heus wel wat er mis is met hun huisdier en de voorbehandeling van de dierenarts totaal overbodig is met onnodige kosten. Dit zou eventueel gewijzigd mogen worden.
24-8-2015 21:18

We hebben de Tweede Lijn al bij andere huidiereigenaren aanbevolen.
30-7-2015 10:20

Er is maar 1 ding waar ik mij aan stoorde. Onze hond was geopeerd aan haar ene poot en na 2 weken begaf haar andere poot het. Ik heb gebeld en toen werd mij verteld dat alleen aan linker poot onder behandeling stond bij de Tweede lijn en niet haar andere poot. Dit stuitte mij tegen de borst, want volgens mij gaat het om de hond en niet om 1 poot... Uiteindelijk na wat doordrammen mocht ik komen. Dit kan volgens mij echt wel anders..... Maar al met al zijn wij super geholpen!
12-7-2015 10:56

U allemaal doet het gewoon erg goed. Beter kan haast niet !!!
8-7-2015 21:38

T gaat om het eindresultaat, maar tot nu toe prima.
30-6-2015 8:11

Een voorbeeld voor vele andere instellingen/bedrijven
25-6-2015 9:29

Zeer tevreden, consult van 30 minuten voor €120,- wel aan de dure kant
22-6-2015 9:36

Voor het hele team een dikke tien! Heel erg bedankt voor alle goede zorgen, het meedenken, het begrip! Gewoon bedankt voor wie jullie zijn en waar jullie voor staan! Top!
17-6-2015 12:45

Gewoon zo doorgaan! Ik vind de dienstverlening top! Dat merk ik ook aan mijn hond. Altijd bang bij dierenartsen, maar niet bij de Tweede Lijn en Hans Nieuwendijk!
16-6-2015 19:50

De prijzen zijn hoog maar de kwaliteit ook. En wat ik heel goed vind is de duidelijkheid over de kosten.
12-6-2015 21:51

Je bent welkom, word goed geholpen, er is tijd voor je en alles lijkt op rolletjes te lopen. Complimenten voor de gehele organisatie !
29-3-2015 14:18

Eerlijkheid, zonder poespas werd zeer gewaardeerd
26-6-2015 15:20

Niets dan lof
25-6-2015 9:29

Zeer tevreden, consult van 30 minuten voor €120,- wel aan de dure kant
22-6-2015 9:36

Geweldig dat je echt altijd kunt bellen als je je zorgen maakt!!
12-6-2015 21:51

Uitstekend, goed gerustgesteld, duidelijke uitleg, goed de tijd genomen, perfecte follow-up (mail en telefoon) echt uitstekend!
8-6-2015 11:18

HEEL graag wil ik dat dit verhaal op jullie site komt!!

Wij hebben een poes, van vier jr oud, waar wij al zo, n twee jr veel problemen mee hadden.

Om een zeer lang verhaal in te korten, siepie was vaak erg benauwd, de volgende diagnoses werden er gesteld, in die  twee jr...eerst astma...Misschien grasspriet in haar keeltje?En  uiteindelijk zat er volgens de dierenarts een poliep!! Geen fijn nieuws want deze zat op plek die niet operabel was..te veel risico.

Siepie lag een WK in een zuurstof kooitje, en na veel medicijnen kon zij weer mee naar huis.dit is twee x gebeurt in die twee jr.heel heftig om je beestje zo te zien.

Het ging af en aan , soms goed en soms ook merkte je  aan haar gedrag dat zei niet in orde was, het beestje had het altijd wel enigszins benauwd.Als het echt minder ging kreeg zij weer zware medicijnen en dan knapte ze weer op.De laatste keer dat siepie weer echt ernstig benauwd werd, ben ik verder gegaan dan onze eigen dierenarts, heb haar na laten kijken in het medisch centrum voor dieren Amsterdam. Daar zijn meer echt specialisten na een onderzoek waarbij ze met camera in haar keeltje hadden gekeken en geprobeerd hadden een stukje van (poliep) af te halen, zei de arts daar tegen mij, dat hij zeker wist dat dit niet te opereren was, de plek was te riskant, en de operatie erg moeilijk, omdat haar ((ik geloofde ook mijn oren niet)) strottehoofdje als het waren Door midden moest om er bij te kunnen,, pfffff de moed verloor ik nu echt.het was dus wat mijn dierenarts zei..

Heel verdrietig ging ik naar huis, hou ontzettend veel van dat beestje.thuisgekomen werd siep heel erg slecht, dat had ook te maken met het geschraapt aan de poliep, hals over kop s, middags vertrok mijn dochter met siepie in haar armen naar onze dierenarts.zij ging meteen in zuurstofvoorziening, deze x was het goed raak , heftiger dan al keren hiervoor, in de zuurstof tent ging het redelijk, maar daar buiten kreeg het arme beestje amper lucht, elke dag zochten mijn dochter en ik haar op, en ik was me er van bewust dat ik een beslissing moest gaan maken, dit kon zo niet langer.Vreselijk vond ik het, ik weet nog goed dat ik op een zondag middag bij haar zat, ze was onwijs lief kopjes aan het geven en toonde zo tevreden!! Zolang ze zuurstof had!! En ik in huilen uitbarsten en tegen mijn dierenarts zei, dit kantoch niet waar zij  dat ik haar moet laten inslapen?? Kijk nou wat een lieverd, en hoe blij ze is als ik er ben..Hij keek een beetje bedenkelijk en zei.. ik beloof niets, maar ik heb een oud studiegenootje  hans , die heeft een kliniek de tweede lijn, en ja deze man is zo kundig, ik zou hem kunnen bellen.wie weet durft hij het aan.. ???op dit moment dat ik dit verhaal  tik, zit ik met SIEPIE op schoot spinnend en tevreden ligt zij hier bij mij..heerlijk thuis 

WANT Hij durfde het dus aan...!! Als enige arts...het was een zeer lange en moeilijke operatie (waarvan klein verslag op Facebook site, maar het is hem (en zijn team) gelukt..

Hans nogmaals onwijs bedankt.en ook jou hele team van de receptie tot aan de assistente. Zo lief en meelevend als iedereen was.en de belletjes en mailtje s van jou en je team..geen woorden voor echt zo fijn.

Groetjes wijnanda ....en siepie
24 mei 2015

Allemaal TOPPERS!!!
19-5-2015 12:09

Is maar één woord voor: slecht.
18-5-2015 13:36

Het is goed om te benadrukken dat je in alle redelijkheid achteraf nog vragen kan stellen.
29-4-2015 14:59

Professionele medewerkers, vriendelijk, geduldig, alle tijd voor Monkey, top!!!!
29-4-2015 13:54

Je bent welkom, word goed geholpen, er is tijd voor je en alles lijkt op rolletjes te lopen. Complimenten voor de gehele organisatie !
29-3-2015 14:18

Wanneer je met zoveel zorg en verdriet om je huisdier binnen komt is een warm welkom heel veel troost en dat hebben wij ook zo ervaren
14-4-2015 11:16

Bas is voor 100 % genezen. Wij zijn jullie daar heel dankbaar voor.
28-4-2015 15:06

heel vriendelijk, alles goed uitgelegd, zeker ook zeer vriendelijk naar mijn hond.
28-3-2015 15:11

Ik mag altijd bellen of mailen en wordt altijd even vriendelijk door dhr Jonker te woord gestaan. Dit vind ik heel fijn.
21-3-2015 11:03

Enorm positief is de oprechte betrokkenheid (nabellen hoe het met Max gaat), de professionele houding maar zeker niet afstandelijk.
20-1-2015 14:10

We zijn over alles erg tevreden, maar vonden de behandeling wel erg duur. Gelukkig konden we ons het permitteren. Het was het ons ook zeker waard. Maar kan me ook voorstellen dat niet iedereen dit kan betalen.
20-1-2015 9:47

Ik had eerlijk gezegd nog nooit van de tweede lijn gehoord en ging dus in eerste instantie naar Utrecht, als ik van jullie bestaan had af geweten zou ik hier als eerste heen gaan...wellicht adverteren bij dierenklinieken via foldertje in wachtkamer? Of visite kaartjes?
19-1-2015 16:23

Ik was niet bekend met jullie, maar hoorde achteraf van anderen alleen maar zeer positieve reacties wanneer ik het over de Tweede Lijn sprak
1-1-2015 11:51
 
Uitstekende zorg voor mijn hond Zeb, Bedankt Hendrik!!!
5-1-2015 14:55
 
Ik zou  niet weten wat er te verbeteren is, nogmaals veel dank
5-1-2015 9:10

24 uurs service. Top!!!!
2-1-2015 18:28

Geen, alles is tip-top!
31-12-2014 18:12

De prijzen zijn pittig; kwaliteit is goed. Zorgverzekering is eigenlijk noodzakelijk.
28-12-2014 10:53

Professioneel: ja Vriendelijk: ja Maar die prijs! Het is dat we niet anders konden, maar een echo van >400 euro nodigt niet uit om nog eens te komen of aan te raden, tenzij we niet anders kunnen.
26-12-2014 14:39

Jullie zouden misschien wat meer reclame voor jezelf kunnen maken, want jullie zijn een dierenkliniek die echt uitblinkt.
15-12-2014 19:32

Gezien ook onze eerdere ervaringen met de Tweede lijn, zeker een "aanrader"( als je daarvan kunt spreken)voor anderen. Kiesha is na deze operatie een stuk actiever en heeft meer uithoudingsvermogen gekregen. Ze is ontzettend opgeknapt na deze operatie. Mocht het onverhoopt nog eens nodig zijn, komen wij vol vertrouwen langs!!! Ook namens Kiesha nogmaals onze dank en heel fijne dagen en een gezond 2015 !!
9-12-2014 12:51

Ik vond het heel fijn dat ik mijn hondje mocht bezoeken en een rondje met haar lopen.
8-12-2014 8:37

Uitstekende behandeling.daar betaal je dan ook in vergelijk met andere klinieken een zeer hoge prijs voor.
5-12-2014 15:08

 Er zijn best veel negatieve opmerkingen over de prijzen. De kosten voor een behandeling zijn inderdaad behoorlijk, maar het wordt van te voren heel duidelijk verteld. Wij wisten precies waar we aan toe waren en dat is ook zo uitgekomen. Als ik de prijzen vergelijk met de gezondheidszorg voor mensen dan is het nog heel redelijk en de zorg bij de Tweede Lijn is minstens zo goed.
1-12-2014 17:26

Het e-mailtje van Henrik op het bericht" ons wondertje "en het telefoontje van Remco heb ik heel erg op prijs gesteld. Een maand later doet Bas het nog steeds prima !
1-12-2014 18:55

De hoge kwaliteit rechtvaardigt de hoge tarieven
1-12-2014 18:43

Onze Luka had een volledig afgescheurde knieband en een kapotte meniscus. Dankzij een perfect geslaagde operatie en nazorg loopt hij weer als voor die tijd. Hij is geweldig fit en dat voor een hond van 10 jaar.De zorg is perfect en de Tweede Lijn straalt liefde uit voor de dieren en voor hun vak.Ja het het kost "wat"( en voor een aantal baasjes is dat wellicht bezwaarlijk, maar wij hebben een perfecte behandeling gehad met een prima resultaat. Bij problemen zullen we zeker weer een beroep doen op De Tweede Lijn. Namens Luka en ons, hartelijk dank .
1-12-2014 17:26

Er valt gewoonweg helemaal niets negatiefs te schrijven over de Tweede Lijn. We zijn ontzettend onder de indruk van alles en iedereen bij de Tweede Lijn. Ten eerste de vriendelijkheid. Bij de receptie begint het al, allemaal zo ontzettennd aardig en meelevend. Ze weten precies wie je hond is, kennen haar naam en weten ook hoe het met haar gaat.
21-11-2014 14:49

Zijn erg blij dat we de toch duurdere behandeling gekozen hebben. Door goede uitleg kun je dit besluit nemen.
3-6-2014 22:43

Nogmaals bedankt voor de hulp en het advies op cruciale momenten in het ziekteproces.
7-11-2014 22:27

Tessa is weer beter geworden en we hadden daar een "zwaar hoofd"over
9-4-2014 13:56

Ga zo door. Als iedereen zo geholpen wordt zoals wij zijn geholpen dan zijn er alleen maar tevreden baasjes en dieren.
12-11-2014 21:54

Ga zo door wij zijn blij met de snelle handelingen en de professionele hulp en de goede gesprekken waar we ook zeer goed in betrokken zijn geweest
12-11-2014 18:10

T.a.v. de laatste 2 vragen zou ik bij iedereen uw kliniek aanraden maar ik zou wel aangeven dat de prijzen erg hoog zijn en dat je een dikke portemonnee mee moet nemen. De kliniek is mijns inziens niet geschikt voor mensen met een smallere beurs en dat vind ik jammer.
11-11-2014 17:11

ZEER TEVREDEN ......
10-11-2014 19:44

Nogmaals: 100% lof.
4-11-2014 15:53 

Zou niet weten wat er bij de tweede lijn verbeterd kon worden. Wij waren zeer tevreden, ondanks dat Lex het niet gehaald heeft tijdens de operatie, de dierenarts heeft gedaan wat hij kon doen.
31-10-2014 8:50

Ik kan hier niets aan toevoegen, ik voelde me heel erg goed geholpen. Blij dat ik bij jullie terecht kwam..
11-9-2014 15:02

Ik vind het top bij jullie. Ik wordt telefonisch nog steeds super bijgestaan. Ook de assistentes aan de telefoon zijn voldoende terzakekundig. Veel beter dan bij onze eigen dierenarts.
1-9-2014 17:30

Een vraag: Er zit nogal wat prijsverschil tussen de klinieken bij de kniebandoperaties!!
23-8-2014 9:54

Een korte, persoonlijke noot: Het gaat heel goed met Mees! We zijn heel gelukkig, ze lijkt en gedraagt zich 5 jaar jonger! Dank jullie wel!! Trijnie en Adam
22-8-2014 13:58

Vandaag voor het eerst een klein rondje hardgelopen met Max , wandelen gaat alweer een dik half uur en ook het hardlopen lijkt goed gegaan. Alle hoop op volledig herstel, super bedankt Henrik!
19-8-2014 20:19

Met onze "beestenboel" thuis zijn we al bij diverse dierenartspraktijken, klinieken etc. geweest maar nog nooit zo'n goede praktijk als de Tweede Lijn tegengekomen. Echt zeer tevreden! Onze hond Boaz heeft een operatie aan zijn onderkaak bij jullie ondergaan en het gaat super met hem. We merken niets meer aan hem, hij is weer helemaal de oude. Nogmaals bedankt voor jullie goede zorgen!
4-8-2014 7:36

Wij zijn heel professioneel geholpen en zeer tevreden, het enigste was een schrik van de kosten, maar het is de moeite waard gebleken. Opo is weer helemaal aanwezig als spring in het veld en heel gezond. En we moeten zeggen dat als je de gespecificeerde rekening onder ogen krijgt het duidelijk gaat worden waarvoor het nodig was en wat er allemaal bij kwam kijken. Heel erg veel dank voor alle inzet.
19-6-2014 13:58

Geheel tevreden, Kwaliteits zorg! grote klasse.
18-6-2014 20:35

Te duur en daarom alleen voor mensen met een hoger inkomen te betalen. Hierdoor krijgen heel veel dieren geen kans op deze luxe. Ik vind de kwaliteit erg goed, maar er zit een gat van honderden euros als je dezelfde ingreep elders laat doen dat vind ik jammer. Als haar andere knie ook zou scheuren (kruisband) zou ik daarom waarschijnlijk bij een andere praktijk laten doen. Luna loopt wel weer uitstekend daar ben ik jullie dankbaar voor. mvg. L. van den Berg.
17-6-2014 17:03

Jullie zijn al super goed! Echt mijn complimenten
27-5-2014 19:43

ondanks meerdere complicaties, toch uitermate tevreden over de uitkomst tot zover!!
27-5-2014 21:50

Ga zo door ! Wij waren uiterst tevreden. Gelukkig hoeven we niet terug te komen. Maar wat ons en onze Bobbie betreft vindt hij dat zeker geen straf om af en toe een snel bezoekje te brengen om te laten zieb hoe goed het gaat.
12-5-2014 20:31

Ik kan niets anders zeggen dat wij zeer tevreden zijn over de gang van zaken! Wij hadden Huub afgeschreven en zijn dolgelukkig dat we die lummel van een 'eigengereide' (aanmatigend-dwars-eigenwijs-eigenzinnig-eigendunkelijk-lastig-eigenwijs-niet plooibaar-niet toegeeflijk-niet meegaand-onplooibaar -ongezeggelijk-rebels-stijfkoppig-waanwijs-zonder overleg met anderen zijn eigen gang gaand-zonderling) draadhaar nog hebben rondlopen!!
14-4-2014 20:01

Ga zo door. Geweldig die diervriendelijke betrokkenheid.
14-4-2014 18:32

Dienstverlening was al boven mijn verwachting alle medewerkers zijn zeer vriendelijk en profesioneel
13-4-2014 23:06

Niets op aan te merken. Een verademing vergeleken met andere zorgverleners!
1-4-2014 12:06

U werkt op basis van doorverwijzing door de dierenarts. Die zijn uw "eerste" klanten/opdrachtgevers. De dierenarts liet mij de keuze tussen Wageningen of Wilhelminaoord. Bevorderen dat alle dierenartsen in het noorden/oosten standaard doorverwijzen naar De Tweede Lijn.
19-3-2014 17:19

Wij zijn zeer tevreden. Al het personeel is zeer vriendelijk, behulpzaam en professioneel. Ieder op zijn eigen gebied. Afspraken worden goed nagekomen. Je voelt je gehoord en serieus genomen. En wat ons goed doet is dat er niet alleen oog is voor de baas, maar dat iedereen ook zeer vriendelijk is naar je huisdier. 1 Min puntje, we hebben een week lang moeten wachten op de uitslag van foto's. Omdat je het beleid dan niet weet, is een week erg lang. Het digitaal verzenden van foto's moet beter kunnen. En lukt dit niet dan kan een CD er ook na een dag zijn.
14-1-2014 9:04

Het viel mij op, dat de receptie precies op de hoogte was van de afspraak en omstandigheden m.b.t. Kimi, goede communicatie!
14-1-2014 18:46 

Luisterend oor, duidelijke uitleg, geduldig, beleid wordt goed doorgesproken evenals de kosten. Kortom professioneel en vriendelijk naar baas en dier.
14-1-2014 9:04

Hoe moeilijk ook maar dankzij jullie behandeling heb ik het verlies van pluisje een plaatsje kunnen geven.
6-1-2014 8:30

Eerlijke voorlichting over kans van slagen van operatie, zeer betrokken
2-1-2014 10:16

Zeer betrokken en professioneel.
2-1-2014 13:14

Perfecte locatie en uitstraling.
17-12-2013 20:16